Op de ftp-site van Leadtek zijn nieuwe drivers verschenen voor de nVidia kaarten, namelijk de nVidia ForceWare drivers met 61.21 als versienummer. De veranderingen ten opzichte van de vorige release worden helaas niet gemeld vandaar dat we direct over kunnen gaan naar de download die bestaat uit de volgende vier delen: Part1, Part2, Part3, Part4. Naast deze gesplitste download heeft het franse Station Drivers een volledig bestand beschikbaar.
Driver-update: nVidia ForceWare 61.21
| Versienummer | 61.21 |
| Besturingssystemen | Windows 2000, Windows XP |
| Website | Leadtek |
| Download | ftp://ftp.leadtek.com.tw/graphics/6121/ |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 10-'08 | Nvidia Linux Display Driver 177.80 | 22 |
| 07-'08 | Nvidia Geforce 177.66 bèta | 53 |
| 05-'08 | Nvidia Linux Display Driver 173.14.05 | 39 |
| 01-'08 | nVidia Linux Display Driver 169.09 | 18 |
| 10-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.23 | 12 |
| 09-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.19 | 21 |
| 05-'07 | nVidia Linux Display Driver 100.14.06 beta | 33 |
| 05-'07 | nVidia ForceWare 94.24 WHQL | 70 |
| 04-'07 | nVidia ForceWare 158.18 WHQL | 42 |
| 04-'07 | nVidia ForceWare 101.70 beta | 60 |
Lees meer
Meer producten en artikelen
Aanvullende componenten
Videokaarten
Laptops
Overclocking
Overige componenten
Computer-accessoires
Capturecards
Waterkoeling
Fan-controllers en lcd's
Abit
Albatron
AOpen
ASUS
Chaintech
Club 3D
Compaq
Cougar
Creative
Daytona
Dell
Elsa
Gainward
Gigabyte
HP
Innovision
Jaton
Jewel
Klax
Leadtek
MSI
Nvidia
Peak
Pine
PixelView
PNY
Point of View
QDI
Sony
Sparkle
Thermaltake
Toshiba
XFX
Xpertvision
Inspiron
Satellite Pro
Satellite
Winfast
Aeolus
Vaio
Reacties (9)
Lees op verschillende fora dat er toch nog heel wat problemen zijn met deze drivers, m.n. bij Far Cry. Ik heb gewoon de officiële 56.72 die werken lekker
Precies.. had die vorige (61.12) van station-drivers geinstalleerd, en zat wat instellingen te doen.. liep dat helemaal instellingen schermpje vast, en me pc werd er sloom van... heb et er zo weer afgegooid..
Lekker ffies wachten tot nVidia et zelf officieel op hun site zet, is (bijna) altijd beter!
Lekker ffies wachten tot nVidia et zelf officieel op hun site zet, is (bijna) altijd beter!
Deze driver (die van de FTP site) werkt niet op een gforce3 ti500 en waarschijnlijk ook niet op die andere oudere kaarten in bovenstaande lijst als ik het bijbehorende INF bestand doorlees.
Waarschijnlijk zijn deze bedoeld voor een bepaalde reeks nieuwere kaarten en hebben helaas dus niet de 'universele driver' in zich.
Misschien dat die op Station Drivers een aangepaste INF bestand heeft en wél voor alle kaarten werkt.
Waarschijnlijk zijn deze bedoeld voor een bepaalde reeks nieuwere kaarten en hebben helaas dus niet de 'universele driver' in zich.
Misschien dat die op Station Drivers een aangepaste INF bestand heeft en wél voor alle kaarten werkt.
Guru3D.com heeft een volledige package, klein gecompressed en de .inf geschikt gemaakt voor alle NVIDIA videokaartjes 
Download hier:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=797
Download hier:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=797
Waneer wordt hij officeel ge-released ?
Ik gok niet.
Leadtek heeft waarschijnlijk gewoon een beta gepakt en die wat geoptimaliseerd voor hun eigen kaartjes.
En er komen werkelijk megaveel beta's uit van deze drivers, kijk maar op www.guru3d.com
.
Leadtek heeft waarschijnlijk gewoon een beta gepakt en die wat geoptimaliseerd voor hun eigen kaartjes.
En er komen werkelijk megaveel beta's uit van deze drivers, kijk maar op www.guru3d.com
Ik heb ze ook geinstalleerd met mijn Geforce Ti4680
En ik moet zeggen dat ze beter lopen, dan met de nieuwste originele van Nvidia zelf, ik haal met quake3 timedemo 5 meer frames (jajaa
)
En vooral in CS merk ik dat alles er beter uitziet, als ik alles uitzet zoals anti alisasing etc. En nog beter loopt ook.
Kortom ik hou deze drivers er nog wel eff in
En ik moet zeggen dat ze beter lopen, dan met de nieuwste originele van Nvidia zelf, ik haal met quake3 timedemo 5 meer frames (jajaa
En vooral in CS merk ik dat alles er beter uitziet, als ik alles uitzet zoals anti alisasing etc. En nog beter loopt ook.
Kortom ik hou deze drivers er nog wel eff in
Ik draai zelf een leadtek ti4200, ik ga nu eerst mijn C: formateren en dan test ik het wel even
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.