Sony Vaio PCG-FX605 (1500+ AMD, 30 GB, DVD/CD R/W) + WiFI kaart aangeboden
Toevoegen aan favorieten · Meld misbruik
Advertentiedetails

| Vraagprijs | € 1,- |
|---|---|
| Verzendkosten | Exclusief |
| Staat | Gebruikssporen |
| Garantie | Nee |
| Verzending | langsbrengen, ophalen en (pakket)post nationaal |
| Betaling | contant en bank vooraf |
Beschrijving
Leuk laptopje te koop, een Sony VAIO PCG-FX605. De precieze specs zie je door de link beneden te volgen, maar dit zijn de highlights:
- 15" scherm
- 1500+ AMD processor
- 30 GB HD
- 512 MB geheugen (uitgebreid van 256 MB standaard)
- DVD drive, kan ook CDs schrijven
En er zit een Firewire en een RS-232 (seriële) poort op, dat is gemakkelijk om bijvoorbeeld appraten te kunnen flashen.
Ik doe er een D-Link DWL-650 wifi kaartje bij zodat je ook draadloos surfen kunt. De batterij is vrijwel af (gaat 10 minuten mee of zo).
Zoals alle Vaio's (volgens mij) heeft deze ook een UK-toetsenbord. Verder zit er een scheurtje in de behuizing, naast de pijltjestoets naar rechts. Niet op de foto vast te leggen, maar hij zit er en ik wil het volledigheidshalve vermelden.
Er zit een XP Home licentiesticker op de bodem, maar nu is Kubuntu 9.04 geïnstalleerd. Draait perfect.
Veiling gaat op de eBay manier. De hoogste bieder na 3 dagen heeft hem, ongeacht de prijs.
Het systeem moet per pakketpost verstuurd worden, maar je kunt het ook overdag ophalen in Leek (langs de A7) of we kunnen even afspreken in Drachten of Groningen.
- 15" scherm
- 1500+ AMD processor
- 30 GB HD
- 512 MB geheugen (uitgebreid van 256 MB standaard)
- DVD drive, kan ook CDs schrijven
En er zit een Firewire en een RS-232 (seriële) poort op, dat is gemakkelijk om bijvoorbeeld appraten te kunnen flashen.
Ik doe er een D-Link DWL-650 wifi kaartje bij zodat je ook draadloos surfen kunt. De batterij is vrijwel af (gaat 10 minuten mee of zo).
Zoals alle Vaio's (volgens mij) heeft deze ook een UK-toetsenbord. Verder zit er een scheurtje in de behuizing, naast de pijltjestoets naar rechts. Niet op de foto vast te leggen, maar hij zit er en ik wil het volledigheidshalve vermelden.
Er zit een XP Home licentiesticker op de bodem, maar nu is Kubuntu 9.04 geïnstalleerd. Draait perfect.
Veiling gaat op de eBay manier. De hoogste bieder na 3 dagen heeft hem, ongeacht de prijs.
Het systeem moet per pakketpost verstuurd worden, maar je kunt het ook overdag ophalen in Leek (langs de A7) of we kunnen even afspreken in Drachten of Groningen.
Adverteerder
- Naam
- wian_gn
- Beoordeling
-
5 van 5 sterren (142)
- History
- 232 advertenties 0 actief
- Actief sinds
- zaterdag 1 oktober 2005 12:19
- Karma
- 16.926
Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod
-
Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben. -
Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's. -
Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden. -
Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper. -
Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien. -
Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.